Lillasyster blir en stor syster

Grattis lillasyster, JÄTTESTORT grattis!

Så blev du verkligen 18 år tillslut - som du har längtat. Som vi andra har längtat! Jag menar – du kommer göra dig alldeles ypperlig som chaufför och krogkompis! Enda nackdelen är att du är på väg att bli lite för gammal… Jag väntar på att du ska komma ikapp mig snart och springa om mig med fjäderlätta steg.

Välkommen ut i det myndiga livet, lillasyster!

Älskar dig!

//Storasyster



Julia i ett graciöst hopp i regnet utanför Globen under Stockholm International Horse Show 2009.


Myssyster och gossambo på Gröna Lund i början av advent för några år sedan.


Kommentarer
Postat av: Tove

grattis lillasyster!!;)

2010-04-14 @ 07:24:22
Postat av: Linda

18år det är stort - Grattis!

2010-04-14 @ 11:58:22
Postat av: jullan

tack syrran ^^

2010-04-14 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback