Välkommen in i mitt liv!

En ny blogg och ett nytt försök att samla tankarna och omvandla dem till ord. Som ett trassligt garnnystan ligger tankarna och funderingarna i bakhuvudet och jag försöker ofta reda ut detta nystan genom grubbleri och självrannsakan. Dock ser jag ibland tillbaka och inser att bloggandet har varit ett bra redskap tidigare. Det hjälpte mig att åtminstone hitta ändarna på detta enorma garnnystan. Varför skulle det inte även kunna göra det nu?


November är för mig
en fullspäckad månad. Det känns skönt eftersom denna annars så gråa månad förmodligen kommer att bli färgsprakande och en period att minnas. P!nk-konsert, Killinggängets uppsättning på Dramaten, Stockholm International Horse Show, möten med vänner och inte minst mina underbara syskon som allihop kommer att hälsa på mig i omgångar. Lillebror har precis åkt hem efter en vistelse hos mig och Johan – några underbara dagar som var både stärkande och lärorika. Mina syskon är så underbara och jag är så lycklig över att de börjar ta initiativ till att komma hit till mig och den annars så stressiga och överväldigande storstaden.


Välkommen
att vara med mig i trasslandet med mitt garnnystan utan slut. Välkommen att ta en titt in i mitt liv. Jag ska försöka få ut något nyttigt ur varje dag. Försöka ta mig tid att formulera detta i ord på min nya blogg!

Detta är fortsättningen på i05madfr.blogg.se...

//Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback