En länk till de nära och kära

Jag upptäckte alldeles nyss att samtliga av mina syskon har en blogg eller bildagbok. Kunde inte låta bli att länka till dem. Gå gärna in och kolla! Många fina bilder och härlig läsning av och med mina fyra älsklingar.

Det är ett märkligt fenomen det här med blogg och annat. Det kan lätt gå till övedrift och bli ett verktyg för skitprat och förmedling av en massa blaj. Jag kan dock inte låta bli att tycka att det är härligt när det håller sig på en sund och behaglig nivå. Att få följa nära och käras små vardagsbestyr som jag inte kan ta del av på det naturliga sättet är en otrolig förmån. Bloggande är en mysig och givande sysselsättning så länge det hålls på en lagom nivå. Jag vet åtminstone vart min nivå ligger.

Nu ska jag till skolan en sväng. Ha en bra dag!

//Ninni


Kommentarer
Postat av: Annalisa

Åh tänk va! Vad bra!

2009-12-03 @ 00:36:16
URL: http://anzaograsgarden.blogg.se/
Postat av: nästingen jujja

Kul att du också har en blogg :) Och jätte kul när du kommenterar eller bara läser det man skrivit :)

2009-12-05 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback